ATANA 30

Rzuty A30

Atana 30 MiniaturkiAtana 30 to luksusowy jacht, w którym idealnie rozwiązano stateczność, łatwość sterowania nawet w trudnych warunkach, zachowując bardzo dobre osiągi przy nowoczesnym designie. Wnętrze to przestrzeń i ergonomia, a najważniejsze to 2 metrowa wysokość w kabinie i optymalne rozłożenie pomieszczeń. Ten ponad 9 metrowy jacht może mieć 3 lub 2 zamykane kabiny, wersja z dwiema kabinami posiada dodatkowo zamykaną garderobę. Zapraszamy do zapoznania się z danymi technicznym, wyposażeniem oraz galerią jachtu.

Dane Techniczne

Długość całkowita   9,70 m
Długość kadłuba   8,78 m
Szerokość kadłuba   2,96 m
Zanurzenie kadłuba   0,46 m
Zanurzenie z mieczem   1,72 m
Masa jachtu (w zależności o d wyposażenia)   3200-3600 kg
Masa miecza obrotowego   150 kg
Balast/Kil   950 kg
Współczynnik balastowy   około 30%
Wysokość w kabinie   1,98 m
Wysokość od lini wodnej   13,20 m
Żagle podstawowe   40,5 m
Spinaker/genaker   58 m2
Liczba Koi   8 lub 6
Kategoria projektowa   B/C
System sterowy   rumpel/koło
Silnik pomocniczy (na pawęży)   9,0 KM – 15,0 KM
Silnik stacjonarny Diesla   11-22 HP

 

Wyposażenie standardowe

MESA wyposażenie standardowe
Zabudowa z drewna (dąb, mahoń), 
Integralna wkładka denna z laminatu poliestrowego – szklanego z konstrukcją koji
Podsufitka z laminatu poliestrowo-szklanego
Siedzisko z oparciem na lewej burcie (w nocy koja)
Siedzisko z oparciem na prawej burcie (w nocy koja)
Rozkładany stół umieszczony centralnie na skrzyni mieczowej
Szafki na prawej i na lewej burcie
Bakisty pod kojami
Jaskółki nad szafkami i pomiędzy nimi
Szafka na tablicę rozdzielczą
Szafka na butelki
3 punkty świetlne w mesie LED
KABINA DZIOBOWA wyposażenie standardowe
Zabudowa z drewna
Integralna wkładka denna z laminatu poliestrowego – szklanego z konstrukcją koji
Koja dwuosobowa, kabina zamykana
Podsufitka z laminatu poliestrowo-szklanego
Otwierany forluk
Bakista pod koją
szafka na prawej burcie
2 jaskółki na burtach
1 jaskółka w dziobnicy
KABINY RUFOWE wyposażenie podstawowe
dwa warianty wykonania:
1. dwie kabiny rufowe z kojami umieszczonymi w osi jachtu,
2. jedna kabina rufowa z wejściem na lewej burcie i koją umieszczoną poprzecznie oraz dużą szafą lub schowkiem na prawej burcie.
Zabudowa z drewna
Integralna wkładka denna z laminatu poliestrowego – szklanego z konstrukcją koi
Podsufitka z laminatu poliestrowo-szklanego
Koja dwuosobowa, kabiny zamykane
Szafka, jaskółka
Otwierany forluk nad podłogą
KABINA WC wyposażenie standardowe
Wkładka denno – burtowa z laminatu poliestrowo – szklanego
Podsufitka z laminatu poliestrowo-szklanego
Miejsce na WC chemiczne
Umywalka z wylewką wody zaburtowej
Półka w module laminatowym
Ociekacz na sztormiaki
KAMBUZ wyposażenie standardowe
Usytuowany na lewej burcie, w kształcie L
Szafka dolna, szafka górna, jaskółka
2 palnikowa kuchenka gazowa osadzona w blacie
Zlewozmywak nierdzewny, z wylewką wody pitnej
Szafki pod blatem
Instalacja gazowa wyprowadzona z wentylowanej bakisty w kokpicie
KADŁUB wyposażenie podstawowe
Laminat poliestrowo – szklany, wykonany ręcznie
Wzmocniona strefa denna, dziobnica oraz strefa podwięzi wantowych
Żelkot izoftalowy, anty-osmotyczny, biały
Kolor kadłuba biały
Kolor linii wodnicy szary
Balast denny (950 kg) w postaci śrutu ołowianego lub stalowego stabilizowanego w komorach balastowych żywicą poliestrową
MIECZ I SKRZYNIA MIECZOWA
Skrzynia mieczowa: laminat poliestrowo – szklany, wykonany ręcznie
Miecz ze stali czarnej 15-16 mm (150-160 kg), oprofilowany, ocynkowany kąpielowo
System podnoszenia miecza, ręczny z pokładu
POKŁAD I WYPOSAŻENIE POKŁADOWE podstawowe
Laminat poliestrowo – szklany, wykonany ręcznie, z integralnymi powierzchniami anty ślizgowymi w kolorze pokładu
Dodatkowe wzmocnienia dla okuć (wkładki z aluminium)
Okucia montowane do wzmocnień
Samo-odpływowy luk kotwiczny z możliwością montażu windy kotwicznej
4 otwierane luki 
2 duże okna boczne, wklejane, wykonane z poliwęglanu
Suwklapa wykonana z poliwęglanu
Sztorcklapa wykonana z poliwęglanu
4 bakisty kokpitowe: prawo-burtowa płytka, prawo-burtowa głęboka, prawo-burtowa gazowa, lewo-burtowa głęboka /w zależności od wersji kabin rufowych/
Kosz dziobowy
2 półkosze rufowe
Podwójny sztormreling wsparty na 6 słupkach
Urządzenie sterowe z rumplem (jarzmo i rumpel ze stali nierdzewnej, wieszaki)
Listwa odbojowa, zakończona okuciem ze stali nierdzewnej
4 knagi cumownicze ze stali nierdzewnej (2 na rufie, 2 na dziobie)
2 kabestany fałowe
2 kabestany szotowe
2 stopery potrójne
2 potrójne organizery (rolki prowadzące liny po pokładzie)
Szyny, wózki szotów foka
MASZT I TAKIELUNEK wyposażenie podstawowe
Maszt anodowany, profil 135 mm „TRIMET” wraz z okuciami
1 para salingów
Ożaglowanie grot + fok
Ściągacze M10 – 5 sztuk
Bom anodowany, wraz z okuciami
Olinowanie stałe: sztag, wanty, achtersztag, lina stalowa nierdzewna o średnicy 5 mm
Olinowanie ruchome: fał grota, fał foka, topenanta, szoty foka, talia grota, obciągacz bomu i achtersztagu; olinowanie sprowadzone do kokpitu
Roler foka ze sztywnym sztagiem
Fały i instalacje prowadzone wewnątrz masztu
2 podwójne kieszenie na fały
INSTALACJA ELEKTRYCZNA podstawowa
Instalacja o napięciu 12v
Akumulator 100 Ah
Główny wyłącznik prądu
6 punktów świetlnych wewnętrznych LED
Tablica rozdzielcza + gniazdo 12v
INSTALACJA WODNA podstawowa
Wylewka wody pitnej w kambuzie
Wylewka wody zaburtowej w kabinie WC
Zbiornik zewnętrzny wody pitnej w bakiście z pompą przepływową

 

Wyposażenie dodatkowe

MESA wyposażenie dodatkowe
Rozkładana do podwójnej koja na prawej burcie, składana do siedziska z oparciem
Rozkładana do podwójnej koja na lewej burcie, składane do siedziska z oparciem
2 okna na prawej i lewej burcie w mesie, nie otwierane, usytuowane pomiędzy szafkami
Sky look (duże okno dachowe) z poliwęglanu, w przedniej części mesy, nie otwierany
Otwierany luk 500×500 mm nad stolikiem
2 dodatkowe punkty świetlne w mesie
Zestaw zasłon okiennych (okna boczne duże [2] + okna burtowe [4])
Zestaw rolet i moskitier (komplet) dla wszystkich luków otwieranych (5)
Zabudowa – drewno opcjonalne (np. Czereśnia,) (dopłata zależy od drewna)
KABINA DZIOBOWA wyposażenie dodatkowe
2 okna na prawej i lewej burcie w koi dziobowej, nie otwierane
Dodatkowy punkt świetlny w kabinie dziobowej (kinkiet)
KABINY RUFOWE wyposażenie dodatkowe
Otwierany luk kokpitowy, doświetlenie i wentylacja koi rufowej lewej
Dodatkowy punkt świetlny w kabinie rufowej (kinkiet)
KABINA WC wyposażenie dodatkowe
Szafki z lustrem w kabinie WC
WC chemiczne
WC morskie
KAMBUZ wyposażenie dodatkowe
2 palnikowa kuchnia gazowa na kardanie z piekarnikiem
2 palnikowa kuchnia gazowa na kardanie
2 palnikowa kuchnia elektryczna
Lodówka klasyczna, otwierana z boku
Lodówka otwierana od góry
Szuflada na sztućce*
* tylko w zestawie z lodówką klasyczną, otwieraną z boku
KADŁUB wyposażenie dodatkowe
Powłoka anty-osmozowa i anty-porostowa na dnie jachtu
Kolorowy żelkot kadłuba*
Kolorowe pasy wodnicy
*w zależności od koloru kadłuba
POKŁAD I WYPOSAŻENIE POKŁADOWE dodatkowe
Kolorowe powierzchnie anty-ślizgów na pokładzie
Teak w kokpicie
Teak na pokładzie (łącznie z kokpitem)
Brama do kładzenia masztu wraz z talią
2 półkosze stabilizacyjne z zaczepem dla want kolumnowych w osi obrotu masztu
Podpora masztu na rufie
Drabinka rufowa
Dodatkowe knagi cumownicze na śródokręciu
Pantograf pod silnik zaburtowy
Przedłużacz rumpla (zwykły lub teleskopowy)
2 Kabestany szotowe samoknagujące „16” (dopłata)
Stolik w kokpicie
Szprycbuda (osłona zejściówki i części kokpitu)
Bimini
MASZT I TAKIELUNEK wyposażenie dodatkowe
System Lazy Jack
Grot na pełzaczach z pełnymi listwami (dopłata)
Fok z powłoką UV i oknem (dopłata)
Żagle regatowe z twardej tkaniny w kroju radialnym (dopłata)
Spinaker (55-60 m2), spinaker bom i brasy
Sztywny obciągacz bomu (dopłata)
INSTALACJA ELEKTRYCZNA dodatkowa
Gniazdo zewnętrzne 230V + przedłużacz
Oświetlenie masztowe (topowe i podsalingowe)
Bateria słoneczna (mała) na pokrywie zejściówki – 10W
Drugi akumulator pomocniczy 100 Ah z instalacją prostownika
Wskaźnik naładowania akumulatora
Instalacja audio (CD MP3) + 2 głośniki w kabinie
2 głośniki w kokpicie
Oświetlenie nawigacyjne
Telewizor LCD 12V
INSTALACJA WODNA dodatkowa
Zestaw: zbiornik stały wody pitnej (60-75 l) + wlew na pokładzie + pompa ciśnieniowa + wskaźnik wody pitnej
Pompa zęzowa elektryczna
Prysznic kokpitowy
POZOSTAŁE WYPOSAŻENIE DODATKOWE
System koła sterowego LEWMAR z siedzeniem dla sternika
Silnik stacjonarny Diesla VOLVO PENTA o mocy 19 KM, przekładnia SailDrive 130S + wskaźniki + zbiornik paliwa
Ogrzewanie wody (boiler) + prysznic (kabina WC)
Ogrzewanie jachtu (Eberspacher)
Ster strumieniowy

Na życzenie klienta istnieje możliwość montażu dodatkowych opcji.

Comments are closed.